lördag 10 oktober 2009

Hej alla människor!

Jag vet att jag inte har skrivit något på väldigt, väldigt länge men, nu ska jag skriva lite saker igen!

Jag har jätte mycket saker i skolan nu och väldigt lite tid i jämförelse med alla läxor/prov vid har. Visst kan jag erkänna att jag inte är bra på att plugga till prov, men allt det vi har nu e så överdrivet! Bara till nästa vecka har vi två bockredovisningar ett typ två prov och en inlämning, man bara, hallå vadå dö av stress. Det har blivigt så att istället för att jag stressar med att plugga till allt så skiter jag i det och det är inte bra, och det är mitt fel, det vet jag. Jag tar konsekvenserna av det med. Men vi läser intensiv kurser nu och det VALDE jag inte när jag sökte till denna skolan. Men jag ska försöka att plugga så mycket som möjligt, det brukar bli så att engelskan bli utsatt, för jag suger på engelska och när det är så mycket så brukar det bli så att jag skiter i det jag inte gillar, engelskan. Men nu ska jag försöka plugga naturkunskap!

Ha det bra!

1 kommentar: