fredag 31 juli 2009

Jobb jobb jobb....


Hej alla! :D

Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem i går men då var jag upptagen men det kommer ni få veta mer om snart.

jag har varit på lygnared camping, det var kul där jag bada och så. Sista dagen la jag mig tidigt för jag skulle jobba 06:00 men det blev försenat så börja 09:00 istället

Jag skulle rigga upp scenen till U2 och hjälpa till att bygga scenen och rigga högtalare och koppla sladdar och så. Det var i sin lilla del kul för jag fick lära mig mycket, vad och hur man gör. Men jag skulle jobba nån stans mellan 6-8 timmar, men det blev 12 timmar! Jag kan säga att det var inte så kul, Dom minsta sakerna vägde la 30-40 kilo och det var sladdar som jag koppla. Sen rulla vi av högtalare,ljusbelägningar, mm, och dom vägde la 30 och öppot men då var vi ju fler som hjälptes åt men det var änså tungt. Sen regna det också! Så jag sluta 21:00 och jag kan säga att jag hade så ont i mina ben igår va? Jag kunde nästan inte bära mig själv. Idag har jag ont i hela kroppen och varända muskel jag har.

Men nu till en roligare grej! Jag har fått min bok som jag har väntat på i 2 månader. Den heter Hoppets tempel och är en bok i en serie med 5 böcker och heter ``dom fem utvalda´´ dom är jätte bra rekommenderar dom!

Ha det så bra! :D

2 kommentarer:

  1. Lygnareds camping i alingsås O;
    mamma & Dom har stått där sen i lördags x'D
    du kunde sagt att du va där uppe så kunde ja
    kommit upp ohvarit med dig ju :D xD <3

    SvaraRadera
  2. Gött med din bok:D

    // alex

    SvaraRadera