fredag 24 juli 2009

``Vänner är det viktigaste i livet´´


Vänner är mitt liv, jag hade inte klarat mig utan vänner. Dom stöttar alltid dig, dom vet när något e fel dom vet alltid vad dom ska göra.

Varje vän är speciell, alla har olika egenskaper alla älskar man på sitt speciella sätt, man kan inte jämföra vänner. Jag älskar alla min vänner för att dom vågar stå för sig själva, För att dom är sig själva och inte låtsas vara nån annan.

Jag hoppas att alla mina vänner vet att om det är något så kan ni alltid prata med mig. Ni kan alltid ringa mig och prata med mig.Vet ni inte om det så har jag som vän misslyckats.

Jag vill bara få ur mig att utan vänner är vi ingenting, vissa säger att kärlek och vänskap är olika vissa säger att det är likadant. Jag själv vet inte vad jag tycker, Kärlek är ju alltid kärlek, eller hur? men man kan ju forma kärleken på olika sätt.

Men mina vänner vet att jag älskar dom och jag är stolt över att ha er som vänner kärlek på er!!<333

1 kommentar:

  1. Du är underbar Robin. Helt otrolig. Det finns ingen som dig, är oerhört glada att jag är din vän! <3
    Finns alltid här för dig :)
    En vän är som en livboj, finns alltid där, och hindrar dig från att falla under ytan.
    Du är bäst <3

    SvaraRadera