måndag 27 juli 2009

REGN!


Hej alla i ovädret!

Idag har jag faktist inte gjort ett piss!
Jag hatar värkligen regn, jag gillar inte det vädret, för det första så blir jag av nån konstig andledning jätte trött och deprimerad av regn, jag blir rastlös och typ fryser. Regn är värkligen värst av allt som finns, man kan inte gå ut utan att bli genomblöt eller förkyld, men så klart har jag blivit förkyld, min vanliga tur!

Så idag har jag suttit hemma och kollat på en serie på datan hela dagen (H2o: just add water) typ ingen vet va det är, den går på disney channel, för er som vill veta. Men ja, jag gillar lite små töntiga serier jag är fortfarande ett barn när det gäller program. problem med det? Nä så bra! Jag har även lysnat på musik och spelat super mario på min systers nintendo DS, det var lite kul. Imon ska jag iväg till alingsås och hyra en stuga med familjen så jag bloggar inte försen 30/7 troligt vis.

Men ha det så bra tills dess puss! :)

2 kommentarer: