lördag 25 juli 2009

Liseberg

Hej alla goa och glada! :)

Idag har jag varit på liseberg, jag tycker inte det är så värst kul där längre jag menar jag är 18 år och har varit på liseberg ända sen jag typ var 1 år.

Man tröttnar ganska lätt på saker, när jag var liten tyckte jag att liseberg var jätte stort! Men nu förtiden så kan jag liseberg som min egen bakficka. Även om det kommer nya atraktioner och nya saker så ser det lika dant ut.

Visst att för turister så är det jätte kul, men jag som bori i göteborg tycker inte det. Visst fins det säkert folk som bor i göteborg som är 50 år och fortfarande tycker det är jätte kul där, jag tänker inte kländra ner på er.
En gång om året kan jag gå till liseberg det nöjer jag mig med.

Idag var det ju faktist kul för jag van en stjärnvinst! jag van kex choklad. Det är ju alltid roligt att vinna!

Det var nog det jag hade att säga:)

Ha det så bra!:)

1 kommentar:

  1. Jag såg krillebooi en gång på liseberg! ja trodde ja skulle dö! haha hoppade nästan på honom xD hahahahaha

    SvaraRadera